Identyfikacja wizuaLNA

Pdstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki na rynku. To namacalna interpretacja firmy, która przemawia do zmysłów. Możesz jej dotknąć, zobaczyć, potrzymać. Posługując się prostą metaforą można powiedzieć, że identyfikacja wizualna to ubranie dla firmy, produktu, osoby czy marki. Identyfikacja pełni wiele funkcji dlatego proces projektowania jest w praktyce serią decyzji, które musimy podjąć zgodnie ze swoimi przekonaniami. Dzięki niej Wasz przyszły klient będzie mógł identyfikować się z Wami, Waszymi poglądami, produktami czy usługami. Dobrze zaprojektowana pozwala pozostać elastycznym i komunikować się z różnymi grupami docelowymi.

Zakres identyfikacji wizualnej firmy lub mark

Różni się w zależności od kontekstu biznesowego oraz strategii marketingowej. Wszystkie formy zbudowane są jednak z podstawowych elementów tworząc większe projekty jak również całe systemy identyfikacji. Do dyspozycji mamy bogaty alfabet wizualny wykorzystywany przy tworzeniu układów, tekstur, kompozycji oraz layoutów.

Elementy systemy identyifkacji wizualnej

Opisywany jest w postaci księgi identyfikacyjnej zawierającej instrukcję obsługi. Najczęściej można w niej znaleźć informację o konstrukcji, przykłady poprawnego i niepoprawnego użycia oraz inne wskazówki dotyczące:

Have a question?
Contact us

Litchiagency.pl

Jesteśmy kreatywną agencja produkcyjna. Od podstaw zajmiemy się realizacją każdego pomysłu. Litchi tworzą ludzie, dla których praca to nie tylko doświadczenie i obowiązek, ale przede wszystkim pasja i dobra zabawa.