To jeden z elementów tworzenia wizerunku firmy lub marki, budowania
jej tożsamości oraz świadomości. Profesionalny Key Visual wyróżni komunikację marki na rynku, przyciągnie uwagę potencjalnych klientów i jest dla nich sygnałem, że marce można zaufać.
Który zapewnia marce wizualną spójność oraz możliwość zapadania marki w pamięć odbiorców. To graficzny motym przewodni marki, który obrazuje jej emocje czy wartości z którymi się utożsamia. Key Visual to najczęsciej pewien charakterystyczny motyw graficzny, który pojawia się we wszystkich materiałach. Przenoszony na inne elementy użytkowe i promocyjne pomaga zachować komunikacyjną spójność marki i ułątwia odbiorcy jej rozpoznawanie oraz zapamiętywanie.
Korzyści posiadania Key Visualu to po pierwsze spójność komunikacji i odbioru marki. Materiały graficzne bazujące na KV przekazują odbiorcom klarowny komunikaty oraz budzą określone odczucia i skojarzenia. Spójny system graficzny, który gwarantuje Key Visual, wspomaga nie tylko spójność graficzną, ale również spójność na poziomie komunikacji całej marki.
Jest istotne, ponieważ odbiorca każdego przekazu, kreacji dzięki
temu natychmiast połączy oglądany obraz z konkretną marką lub firmą. Dobry KV musi być więc charakterystyczny i konsekwentnie powielany w kolejnych projektach i na kolejnych komunikatach. Motyw Key visuala – kolorem, fontem, elementem graficznym – jest niezwykle ważny ze względu na rozpoznawalność i zapamiętywalność przekazu. Ponadto cała komunikacja i projekty dla marki będą o wiele łatwiejsze do stworzenia, projektancie nie będą wymyślać ich na nowo, ale tworzyć według gotowego wzoru.
Jesteśmy kreatywną agencja produkcyjna. Od podstaw zajmiemy się realizacją każdego pomysłu. Litchi tworzą ludzie, dla których praca to nie tylko doświadczenie i obowiązek, ale przede wszystkim pasja i dobra zabawa.